سبد خرید

مرکز خرید تلفن ثابت در تهران

مرکز خرید تلفن ثابت در تهران

امروزه تقریبا هرشخصی، دارای  تلفن همراه می باشد و این موضوع،  سبب آن شده است تا نیاز افراد به تلفن‌های ثابت  کاهش پیدا کند. اما با این‌حال، این دستگاه‌ها ی تلفن همچنان در منازل و محیط‌های کاری، دارای  اهمیت ویژه ای می باشند.

استفاده از تلفن ثابت همچنان از لحاظ اقتصادی، نسبت به دستگاه‌های تلفن همراه مقرون به صرفه‌تر می باشد.  ازدیگر سو ، ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌های تجاری، برای برقرار کردن ارتباط تلفنی با مشتریان خود، به خطوط و دستگاه‌های تلفن ثابت نیاز ویژه ای  دارند که این نیاز را نمیتوان با استفاده از خطوط تلفن همراه برطرف کرد. در بیشتر فروشگاهای لوازم خانگی میتوان انواع تلفن ثابت را یافت اما اینکه آیا آنها از کیفیت مناسبی برخوردار میباشند را نمیتوان با اطمینان گفت. ما در این مقاله قصد داریم مرکز خرید گوشی تلفن ثابت را که هم دارای کیفیت محصولات مناسب و قیمت مقرون به صرفه می باشد را معرفی نماییم .

بهترین مرکز خرید تلفن ثابت در تهران کدام است ؟

بهترین مرکز خرید دارای ویژگی های می باشد : از جمله مورد اعتماد بودن فروشگاهی که از خرید از آن انجام میگیرد، هرچقدر خریدار به فروشگاهی که در آن خرید خود را انجام میدهد اعتماد بیشتری داشته باشد احتمال اینکه از خرید خود ناراضی باشد کمتر می باشد و همچنین اعتبار فروشگاه سبب میشود که از ارائه محصول تقلبی به خریدار امتتاع کند و با فروش محصول تقلبی اعتبار خود را مخدوش نکند در تهران فروشگاه های بسیاری وجود دارد که بصورت تک و عمده و بصورت حضوری و آنلاین اقدام به فروش تلفن های ثابت می کنند بنابراین انتخاب بهترین و معتبرترین  فروشگاه کار بسیار دشواری می باشد. اما ما در اینجا قصد داریم کار شما را آسان کنیم و شما را با   آی پی  سورنا  یکی از بهترین  و معتبرترین فروشگاهای موجود در بازار تهران و ایران آشنا کنیم  

چرا آی پی سورنا بهترین مرکز خرید تلفن ثابت شناخته شده؟

آی پی  سورنا  با داشتن سابقه طولانی در زمینه فروش تلفن های ثابت و همچنین برخورداری از کارشناسان و مشاوران مجرب می‌تواند در پشتیبانی از گارانتی محصولات، پاسخگویی آنی و مشاوره تخصصی در خرید انواع  تلفن های ثابت به مشتریان به صورت آنلاین مشاوره بدهد،  شاید بتوان به جرات گفت از دیگر دلایل و مزایای خرید از آی پی  سورنا  این است که انواع تلفن‌های ثابت را با  بالاترین کیفیت و بهترین و مناسب‌ترین قیمت به مشتریان خود عرضه می کند و همین موضوع مزید بر علت شده است تا آی پی سورنا بعنوان بهترین مرکز خرید تلفن ثابت شناخته شود.

آی پی سورنا

انواع تلفن ثابت در بازار ایران

 انواع زیادی  و متنوعی تلفن ثابت در بازار ایران وجود دارد که کاربردهای بسیار زیادی در منزل و محل کار دارند.  با آمدن دستگاه های تلفن همراه  و روی آوردن افراد به این نوع از تلفت ها انتظار میرفت که استفاده از تلفن های ثابت از بین رفته و با این نسل از گوشی ها برای همیشه خداحافظی کنیم. اما با توسعه شهرها  و همچنین با روی آوردن اکثر افراد به کارهای اداری و سازمانی  همچنان نیاز به  استفاده از این گونه تلفن ها  پا برجا ماند و علاوه براینکه از چرخه تجارت حذف نشدند بلکه به مرور زمان انواع متفاوت و کارآمدتری از آنها متولد شد.  در اینجا  سعی ما یر اینست که انواع تلفن ثابت موجود در بازار ایران را بررسی کنیم وبه اختصار در مورد هرکدام از آنها توضیحاتی بدهیم 

 تلفن ثابت رومیزی یا سیم دار:  با توسعه  شهرها نیاز به تلفن اهمیت ویژه ای پیدا کرد و در سال 1963 تلفن رومیزی اختراع شد این نوع از مدل های تلفن‌ ثابت شامل یک دستگاه تلفن می باشد که برای  برقراری ارتباط و کار کردن با  آن نیاز به یک گوشی با اتصال به سیم تلفن وجود دارد. 

 تلفن ثابت بی سیم :  امروزه کاربران تمایل دارند که از تلفن های بی سیم استفاده کنند. از نظر اقتصادی و مکالمه این نوع از تلفن ها توانسته  است رضایت کاربران را جلب نماید. گوشی  های تلفن ثابت همچون تلفن های همراه تغییرات زیادی  داشته اند. از نقاط قوت گوشی تلفن ثابت بی سیم امکان متصل شدن چندین گوشی می باشد تا  استفاده کنندگان متفاوت  بتوانند از یک گوشی تلفن ثابت استفاده کنند. تلفن بی سیم  از یک گوشی تلفن و یک دستگاه ثابت تشکیل شده  است. اما گاهی اوقات  به شکل تکی با تکنولوژی وایرلس و... موجود می باشد. تلفن‌های بی سیم بدون نیاز به سیم می‌توانند ارتباط را  برقرار کنند.
تلفن های سانترال :  سانترال به گونه ای از تلفن‌ها گفته می‌شود که می تواند چند خط شهری و داخلی را با یک تلفن رومیزی کنترل کرده درمحیط سازمانی یا شرکتی برای داشتن یک شبکه کوچک ارتباطی از  تلفن سانترال استفاده می شود 

 بهترین مارک تلفن ثابت در بازار ایران کدام است ؟

بهترین مارک تلفن ثابت در بازار

 برند های  متفاوتی از گوشی  تلفن ثابت ایرانی و خارجی در بازار دیده می شود. و اینکه بتوان با قطعیت گفت کدام برند و مدل از سایر برندها بهتر است کار دشواری است ولی از آنجا که شرکت های متفاوت گوشی های ثابت را با تنوع بالایی تولید می کنند معمولا افراد بر اساس سلیقه خودشان بهترین و مناسب ترین  گوشی تلفن  ثابت را انتخاب می کنند. ازجمله بر ندهای موجودر بازار میتوان به پانوسونیک، آلکاتل ، سامسونگ ، تکنیکال و.... اشاره کرد.

آیا آی پی سورنا فروش به شهرستان هم دارد؟

 فروشگاه آی پی سورنا با مجموعه‌ای مختلف و متنوع از انواع تلفن های  ثابت  سیم دار، بی سیم و سانترال  همراه با کیفیت و کارایی بالای محصولات، حق انتخابی را  با تنوع بالا در اختیار مشتریان خود قرار داده است. از آنجایی که مقصود اصلی فروشگاه آی پی سورنا رضایت مشتریان و رفاه حال آنان می باشد این مجموعه تلاش خود را براین گذاشته است که محصولات خود را برای عرضه در اختیار تمامی هموطنان در سراسر نقاط ایران عزیزمان بگذارد. از این رو تمامی اعضای مجموعه آی پی سورنا تلاش خود را میکنند تا محصولات خود را به سراسر کشور  در سریعترین زمان ممکن ارسال نمایند و از این بابت هیچگونه نگرانی برای خریدار، برای خرید محصول  و تحویل آن وجود نخواهد داشت. 

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی