سبد خرید

بهترین مودم adsl خانگی

بهترین مودم adsl خانگی

یکی از بهترین روش‌های دسترسی به اینترنت پرسرعت و مقرون به صرفه، استفاده از مودم adsl خانگی است.

در این مقاله قصد داریم مودم adsl را معرفی کرده و بهترین برند آن را بررسی کنیم. همچنین به نکات مهم در خرید آن اشاره کرده و اطلاعات شما را در این زمینه افزایش می‌دهیم. برای انتخاب بهترین مودم همراه، این مطلب را تا انتها مطالعه کرده و با پرفروش‌ترین مودم‌های adsl خانگی آشنا شوید.

مودم adsl چیست

به دستگاه الکترونیکی که با استفاده از اینترنت adsl کار می‌کند، مودم adsl گفته می‌شود. این دستگاه به خط تلفن ثابت در منازل، ادارات، شرکت‌ها و... متصل شده و از این طریق امکان دسترسی به اینترنت را برای افراد فراهم می‌کند. از جمله شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت adsl می‌توان به شرکت مخابرات ایران، شرکت شاتل، آسیاتک، پارس آنلاین و... اشاره کرد.

برای اتصال به اینترنت adsl باید به خط تلفن ثابت شهری دسترسی داشته و یک مودم خریداری نمود. در مرحله بعد با مراجعه به یکی از شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت می‌توان سرویس adsl را فعال کرده و آن را به خط تلفن وصل کرد. سپس با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور می‌توان کانفیگ نموده و به اینترنت پرسرعت دسترسی پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: چنانچه نیاز به مودم های مخابراتی داشتید ما در آی پی سورنا بهترین مودم سیب ترانک را موجود داریم. کافیست روی لینک کلیک کنید.

نکاتی که هنگام خرید مودم adsl خانگی باید به آن توجه کنید

در ادامه شما را برای انتخاب بهتر مودم adsl خانگی راهنمایی کرده و نکات مهم به هنگام خرید این دستگاه را بررسی می‌کنیم.

  • پیدا کردن بالاترین سرعت اینترنت

سرعت اینترنتی که به آن دسترسی دارید را با مقیاس مگابایت بر ثانیه اندازه‌گیری کرده و سپس مودمی را خریداری کنید که سرعت اینترنت مصرفی شما را پوشش داده و نیاز‌هایتان را برطرف کند.

  • پیدا کردن سرویس دهنده محلی اینترنت

برای دسترسی به قابلیت‌های بیشتر، یک سرویس دهنده محلی انتخاب پیدا کرده و از خدمات سازگار با مودم و سرویس اینترنت بهره‌مند شوید.

  • اضافه کردن روتر

برخی اوقات با اضافه کردن یک روتر به مودم خود، می‌توانید از اینترنت آن به صورت وایرلس استفاده کنید. همچنین می‌توانید یک دستگاه مودم روتر جدید با قابلیت داشتن وایرلس خریداری کنید.
مشخص کردن بودجه و محدوده پوشش دهی مودم

در خرید مودم ‏adsl به بودجه خود توجه کرده و در پرداخت هزینه آن، منعطف باشید. همچنین به قدرت سیگنال مودم توجه زیادی داشته و مدل مناسبی از این دستگاه را خریداری کنید. 

  • تهیه لیست از دستگاه‌های قابل اتصال

دیوایس‌های قابل اتصال به مودم خود را تعیین کرده و در صورت زیاد بودن آن‌ها، به قدرت و پهنای باند دستگاه دقت کنید.

  • توجه به مدل خریداری شده

برای دستیابی به بیشترین بهره وری و کارایی مودم، مدل‌هایی که به عناوین A، B یا G ختم می‌شوند را خریداری نکنید. نام بهترین مودم همراه به AC ختم می‌شود.

پشتیبانی از روش رمزگذاری WPA۲

برای اینکه بتوانید با امن‌ترین روش کدگذاری از مودم خود محافظت کنید، مودمی را خریداری کنید که از قابلیت WPA۲ پشتیبانی کند.

  • محدود کردن تحقیق بر روی یک مدل خاص

مدل‌های محدود و خاصی را بررسی کرده و از طریق تماس با سرویس دهنده محلی خود از مودم روتر‌های پیشنهادی آن‌ها اطلاع کسب کنید. همچنین نظرات مشتریان را بررسی کرده و کوچکترین جزئیات آن‌ها را در نظر بگیرید.

کدام برند مودم adsl خانگی بهتر است؟

بهترین برند مودم adsl خانگی

مودم‌های adsl پیوسته در حال تغییر بوده و به جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا مجهز می‌شوند. همچنین از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و قدمت بیشتری نسبت به رقبای خود دارند. در این میان برند‌های D-Link و TP-Link قابلیت‌های زیادی داشته و محصولات با کیفیتی دارند. در صورتی که قصد خرید بهترین مودم همراه را داشته و بودجه کافی دارید، پیشنهاد می‌کنیم از دستگاه‌های این دو شرکت خریداری کرده و از قابلیت‌های بی‌شمار آن‌ها بهره‌مند شوید.

پرفروش‌ترین مودم‌های adsl خانگی کدام‌اند؟

مودم‌های adsl پهنای باند وسیعی داشته و بسیار پرسرعت هستند. همچنین از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و انعطاف‌پذیری زیادی دارند. در ادامه چند مدل از پر فروش‌ترین مودم‌های adsl خانگی را معرفی کرده و شما را برای

خرید بهترین مودم همراه راهنمایی می‌کنیم.

1) مودم روتر ADSL۲ Plus بی‌سیم یوتل مدل A۱۵۴

این مودم از برند ایرانی یوتل بوده و برای سازمان‌ها و مصارف خانگی انتخاب مناسبی است. همچنین یک درگاه تلفن داشته و با پشتیبانی از سرعت انتقال داده ۱۵۰ مگابایت در ثانیه به عنوان بهترین مودم همراه نیز شناخته می‌شود. همچنین بسیار ایمن بوده و مجهز به WPA۲ است.

2) مودم روتر ADSL۲ Plus بی‌سیم N۳۰۰ تی پی لینک مدل TD-W۸۹۶۱N_V۱

این مودم مجهز به نمایشگر LED بوده و وضعیت اتصال به اینترنت را نمایش می‌دهد. همچنین از سیستم عامل‌های مختلف پشتیبانی کرده و سرعت آن برای انتقال داده‌ها، ۳۰۰ مگابایت در ثانیه است.

3) مودم روتر بی‌سیم ADSL۲+ دی لینک DSL-۲۷۳۰U

این مودم امنیت بالایی داشته و از سرعت ۳۰۰ مگابایت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. همچنین قیمت مقرون به صرفه‌ای داشته و کیفیت خدمات آن بسیار بالا است. این مدل در لیست بهترین مودم همراه قرار گرفته و از WPA۲ پشتیبانی می‌کند.

بهترین مودم adsl خانگی در بازار کدام است؟

در ادامه بهترین مودم همراه را معرفی کرده و مشخصات آن را بررسی می‌کنیم.

•    مدل تندا D۳۰۵ سری ADSL

این مودم از فرکانس ۲. ۴ گیگاهرتز پشتیبانی کرده و از چهار آنتن پر قدرت ۵dBi برخوردار است. همچنین دارای سرعت ۳۰۰ مگابایت بر ثانیه بوده و به دلیل پهنای باند بالایی خود امکان اتصال همزمان حداقل ۱۰ کاربر را فراهم کرده است.

معرفی ۷ مدل از پرفروش‌ترین مودم‌های adsl خانگی‌

پرفروش‌ترین مودم‌های adsl خانگی‌

در ادامه پرفروش‌ترین مودم‌های adsl خانگی را نام برده و ویژگی‌های آن‌ها را بررسی می‌کنیم. 

1) مودم دی لینک مدل DSL-۲۲۴ NEW بی‌سیم ADSL۲ Plus و VDSL۲

این محصول به عنوان بهترین مودم همراه کیفیت خدمات بالایی داشته و از ۴ پورت اترنت RJ-۴۵ برخوردار است. همچنین دارای دو آنتن بوده و فرکانس قابل پشتیبانی آن، ۲. ۴ گیگاهرتز است.

2) مودم ایسوس مدل DSL-AC۵۱ بی‌سیم ADSL/VDSL

این مودم سه آنتن داشته و از دو پورت اترنت RJ-۴۵ برخوردار است. همچنین دارای کیفیت خدمات بوده و فرکانس‌های قابل پشتیبانی آن ۲. ۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز است.

3) مودم روتر تی پی لینک ADSL/VDSL مدل Archer VR۲۱۰۰

این مودم دارای سه آنتن خارجی بوده و سرعت بالایی در انتقال اطلاعات دارد. همچنین مجهز به نمایشگر LED بوده و از چهار پورت اترنت RJ-۴۵ برخوردار است. به عنوان بهترین مودم همراه می‌توان به این محصول اشاره کرد.

4) مودم روتر ایسوس مدل DSL-AX۸۲U

این مودم از سرعت بالایی برخوردار بوده و امنیت زیادی دارد. همچنین دارای یک عدد پورت USB بوده و مجهز به ۴ پورت اترنت RJ-۴۵ است. تعداد آنتنهای این مودم چهار عدد بوده و وزن آن ۵۸۰ گرم است.

5) مودم روتر بی‌سیم تی پی لینک مدل Archer VR۴۰۰

این مودم سه عدد آنتن داشته و از کیفیت خدمات بالایی برخوردار است. همچنین مجهز به چهار عدد پورت اترنت RJ-۴۵ بوده و در لیست بهترین مودم همراه قرار گرفته است.

6) مودم روتر بی‌سیم دی لینک مدل DSL-۱۲۴ بی‌سیم

این مودم از قابلیت اتصال بی‌سیم و با سیم برخوردار بوده و ۴ عدد پورت اترنت RJ-۴۵ دارد. همچنین مجهز به دو آنتن بوده و کیفیت خدمات بالایی دارد.

7) مودم دی لینک مدل DSL-۲۸۷۷AL بی‌سیم ADSL۲/VDSL۲ Plus

این مودم از فرکانس‌های ۲. ۴ و ۵ گیگاهرتزی پشتیبانی کرده و و امکان اشتراک‌گذاری تصاویر، فیلم و فایل‌های صوتی از طریق پورت USB را فراهم کرده است. همچنین دارای چهار پورت اترنت RJ-۴۵ بوده و از سه عدد آنتن برخوردار است.

سخن پایانی

در این مقاله بهترین مودم همراه را معرفی کرده و شما را با نکات مهم خرید این دستگاه آشنا کردیم. در پایان توصیه می‌کنیم هدف خود را از خرید این محصول مشخص کرده و از طریق جستجو در اینترنت با مشخصات مودم انتخابی خود آشنا شوید.
 

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی