سبد خرید

تلفن بی سیم یالینک-VoIP

Yealink یکی از پیشرو ترین برند ها در زمینه ارائه راه حل های ارتباطی VoIP یا تحت شبکه است که تا به امروز طیف وسیعی از تلفن های بی سیم تحت شبکه را به بازار عرضه کرده است. این محصولات برای رفع نیازهای محیط های مختلف تجاری طراحی شده اند. در این مقاله،قیمت تلفن بی سیم یالینک ، ویژگی‌های کلیدی، مزایا و عواملی را که باید هنگام انتخاب تلفن‌های بی سیم تحت شبکه از برند یالینک در نظر بگیرید، بررسی خواهیم کرد و شما را با این محصولات بیشتر آشنا می‌کنیم.

قیمت تلفن بی سیم یالینک

مجموعه آی پی سورنا در تلاش است تمامی محصولات و قیمت آنها را به صورت به روز در سایت خود وارد کند. اما به علت نوسانات ارز برای اطلاع از آخرین قیمت ها و اطلاعات راجع به تلفن های بی سیم یالینک بهتر است با شماره تلفن های موجود در سایت آی پی سورنا تماس بگیرید و سوالات خود را به صورت مستقیم از ما بپرسید.

تلفن بی سیم یالینک با بهترین قیمت در بازار

خرید تلفن بی سیم یالینک

برای تهیه محصول مورد نظر خود به صورت تلفنی با ما ارتباط برقرار نمایید یا درخواست خود را در قالب پیام به واتس اپ و تلگرام مجموعه ارسال کنید. کارشناسان فروش مجرب ما در اسرع وقت به کار شما رسیدگی خواهند کرد.

ویژگی های کلیدی تلفن بی سیم یالینک

تلفن های تحت شبکه DECT از برند Yealink ویژگی های مختلفی را از خود ارائه می دهند که تجربه و بهره وری کاربر را افزایش می دهد. این ویژگی ها عبارتند از:

اصلی ترین ویژگی های تلفن بی سیم یالینک عبارتند از :

  • صدای با کیفیت بالای HD

تلفن های بی سیم تحت شبکه از برند یالینک در هنگام تماس، کیفیت صدای HD را به کاربران ارائه می دهند و از کدک های صوتی پیشرفته مانند Opus و SILK پشتیبانی می کنند.

  •  قابلیت گسترش

سیستم‌های تلفن تحت شبکه DECT از برند یالینک می‌توانند چندین گوشی را به پایه های خود متصل کنند. این قابلیت به کسب ‌و کارها این امکان را می‌دهند تا زیرساخت‌های ارتباطی خود را در صورت نیاز مقیاس‌بندی کنند و آن را همگام با رشد فعالیت خود گسترش دهند.

  •  صفحه نمایش رنگی

بسیاری از تلفن های تحت شبکه DECT یالینک دارای صفحه نمایش LCD رنگی برای کاربری ساده و دسترسی آسان به اطلاعات هستند. این قابلیت باعث می‌شود کاربران به سرعت با دستگاه تلفن و قابلیت های آن آشنا شوند.

  •  عمر باتری طولانی مدت

تلفن های بی سیم تحت شبکه برند Yealink زمان طولانی را در حالت مکالمه و در حالت آماده به کار به فعالی خود ادامه می دهند و خیال کاربران را از متصل ماندن به سیستم ارتباطی در طول روز راحت می‌کنند.

  •  رومینگ و مکالمه بدون قطع و وصلی

فناوری DECT چند سلولی Yealink به کاربران امکان می‌دهد آزادانه در منطقه تحت پوشش پایه ثابت دستگاه بدون قطع تماس حرکت کنند و بدون هیچ مشکلی به مکالمه خود ادامه دهند.

تلفن بی سیم یالینک با قیمتی باورنکردنی در نمایندگی معتبر

مزایای تلفن بی سیم یالینک

استفاده از تلفن های بی سیم تحت شبکه یالینک در کسب و کار شما می تواند چندین مزیت داشته باشد، از جمله:

  • تحرک پذیری

تلفن های تحت شبکه DECT از برند یالینک به کاربران این امکان را می دهند که در محل کار خود به صورت آزادانه حرکت کنند و در عین حال ارتباط صوتی خود را با کیفیت بالا حفظ نمایند.

  •  مقیاس پذیری

ماهیت قابل گسترش سیستم های تلفن تحت شبکه DECT در خط تولید برند یالینک باعث می شود تا گسترش نیازهای ارتباطی در حین رشد و توسعه فعالیت کسب و کار به امری آسان تبدیل شود.

  •  صرفه جویی در هزینه ها

فناوری VoIP از اتصال اینترنتی موجود برای برقراری تماس های صوتی استفاده می‌کند و با کنار گذاشتن خطوط سنتی مخابرات هزینه های ارتباطی را کاهش می دهد.

  •  استقرار و نصب آسان

با راه اندازی و نصب ساده، تلفن های تحت شبکه بی سیم یالینک می توانند به سرعت در زیرساخت های ارتباطی موجود شما ادغام شوند و مورد استفاده قرار بگیرند.

  •  تجربه کاربری پیشرفته

تمرکز Yealink بر کیفیت صدا، رابط های کاربر پسند و عمر باتری طولانی در تولید محصولات خود به تجربه کاربری مثبت در مصرف کنندگان کمک می کند.

بهترین قیمت تلفن بی سیم یالینک در بازار ایران

راهنمای خرید تلفن بی سیم یالینک

هنگام انتخاب تلفن های بی سیم تحت شبکه برند یالینک برای کسب و کار خود، عوامل زیر را در نظر بگیرید:

  •  الزامات تجاری

نیازهای ارتباطی سازمان خود مانند حجم تماس، نقش های کاربر، و الزامات تحرک را ارزیابی کنید و بر اساس آن انتخاب خود را انجام دهید.

  •  ناحیه تحت پوشش

اندازه منطقه ای را که به پوشش DECT نیاز دارد تعیین کنید و از رومینگ با قدرت و عدم قطعی تماس حین مکالمه اطمینان حاصل کنید.

  • بودجه

بودجه ای که می‌خواهید برای خرید تلفن بی سیم تحت شبکه خود خرج کنید را تعیین کنید، طیف محصولات Yealink را بررسی نمایید و بر اساس آن، بهترین مدل در این محصولات را انتخاب نمایید.

  • یکپارچه سازی با سیستم های موجود

اطمینان حاصل کنید که تلفن های DECT تحت شبکه برند یالینک با زیرساخت های ارتباطی فعلی شما، مانند سیستم PBX یا ابزارهای ارتباطی دیگر، سازگار هستند و می‌توانند خود را سیستم کسب و کارتان وفق دهند.

مناسب ترین قیمت تلفن بی سیم یالینک را از ما بخواهید

موارد استفاده از تلفن بی سیم یالینک

تلفن های بی سیم تحت شبکه از برند یالینک را می توان در کسب و کارها و صنایع مختلف برای پاسخگویی به نیازهای ارتباطی مختلف این مشاغل استفاده کرد. در اینجا برخی از کاربردهای رایج این محصولات آورده شده است:

  • محیط های اداری

تلفن های DECT تحت شبکه برند یالینک برای تنظیمات اداری که در آن کارمندان در حین باقی ماندن اتصال به سیستم ارتباطی نیاز به تحرک در محل فعالیت خود دارند، مانند تیم های فروش، نمایندگان خدمات مشتری، یا کارکنان اداری، عالی هستند.

  •  انبارها و فروشگاه‌های خرده‌فروشی

در فضاهای بزرگ مانند انبارها یا فروشگاه‌های خرده‌فروشی، تلفن‌های DECT تحت شبکه یالینک کارکنان را قادر می‌سازند تا بدون محدود شدن به میز کارشان به طور مؤثر ارتباطات لازم را برقرار کنند. این قابلیت به هماهنگی کارآمد و بهره وری بیشتر در هنگام پاسخ به نیازهای مشتری توسط کارکنان کمک شایانی می‌کند.

  •  بیمارستان ها و مراکز مراقبت های بهداشتی

تلفن های بی سیم تحت شبکه یالینک برای محیط های بیمارستانی و مراکز مراقبتی-بهداشتی مناسب هستند، جایی که متخصصان پزشکی باید در محل کار خود مدام در حال رفت و آمد باشند و به نیازهای بیمار پاسخ دهند.

  •  مؤسسات آموزشی

در مدارس و دانشگاه ها، تلفن های بی سیم تحت شبکه یالینک ارتباط بین اساتید، کارکنان و دانشجویان را تسهیل می کنند و از پاسخ به موقع به سؤالات و رسیدگی به موارد اضطراری اطمینان حاصل می نمایند.

  •  صنعت هتلداری

هتل‌ها و استراحتگاه‌ها می‌توانند از تلفن‌های بی سیم تحت شبکه بی سیم برند یالینک بهره زیادی ببرند، زیرا این تلفن‌ها کارکنان را قادر می‌سازد تا ارتباط یکپارچه خود را حفظ کنند و در عین حال به نیازهای مهمانان در سراسر محل رسیدگی نمایند.

  • کار از راه دور

برای مشاغل با کارمندان از راه دور یا کسانی که مدل های کاری ترکیبی را اتخاذ می کنند، تلفن های بی سیم تحت شبکه یالینک یک راه حل ارتباطی انعطاف پذیر ارائه می دهند و می توانند در دفاتر خانگی یا سایر مکان های خارج از محل کار استفاده شوند.

 

سخن پایانی

به صورت کلی، تلفن های بی سیم تحت شبکه یالینک راه حل ارتباطی مقیاس پذیر، غنی از ویژگی های کارآمد و مقرون به صرفه را به مشاغل ارائه می دهند. با در نظر گرفتن نیازهای سازمان خود و ارزیابی عواملی مانند الزامات تجاری، منطقه تحت پوشش، بودجه و قابلیت ادغام و یکپارچگی دستگاه مورد نظر خود، می توانید با اطمینان تلفن DECT تحت شبکه برند یالینک ایده آل خود را برای افزایش همکاری و بهره وری در محل کار خود انتخاب کنید.

 

سوالات متداول

  •  برد گوشی های بی سیم تحت شبکه Yealink چقدر است؟

تلفن های بی سیم تحت شبکه از برند یالینک معمولا بردی تا 50 متر در داخل خانه و 300 متر در فضای باز از خود ارائه می دهند. با این حال، محدوده واقعی ممکن است بسته به عوامل محیطی و موانعی که در ساختمان محل مورد نظر وجود دارد، متفاوت باشد.

 

  •  آیا می توانم از گوشی های بی سیم تحت شبکه Yealink با محصولات برندهای دیگر استفاده کنم؟

بله - تلفن های بی سیم تحت شبکه ازYealink به گونه ای طراحی شده اند که با اکثر ارائه دهندگان خدمات VoIP و سیستم های PBX سازگار باشد. با این حال، بررسی سازگاری با ارائه دهنده یا سیستم خاص خود قبل از خرید ضروری است.

 

  • چند دستگاه گوشی را می توانم به سیستم تلفن بی سیم تحت شبکه Yealink اضافه کنم؟

تعداد گوشی هایی که می توانید به پایه ثابت اضافه کنید بستگی به مدل تلفن تحت شبکه بی سیم Yealink دارد. اکثر سیستم‌ ها از 5 تا 10 گوشی پشتیبانی می‌کنند و برخی از مدل‌ها حتی بیشتر را نیز در خود جای می‌دهند.

 

  •  آیا می توانم از هدست با تلفن های تحت شبکه بی سیمYealink استفاده کنم؟

بله - تلفن های DECT تحت شبکه یالینک دارای جک هدست 2.5 یا 3.5 میلی متری هستند که به شما این امکان را می دهند تا یک هدست سازگار را برای ارتباط بدون دست وصل کنید.

 

  •  باتری گوشی های DECT بی سیم یالینک چقدر دوام می آورد؟

تلفن های DECT بی سیم برند یالینک تا 20 ساعت مکالمه و تا 240 ساعت در حالت آماده به کار از خود فعالیت مفید ارائه می دهند. عمر واقعی باتری ممکن است بر اساس استفاده و عوامل محیطی متفاوت باشد.

 

  •  آیا می توانم از تلفن های DECT بی سیم برند یالینک برای تماس های ویدیویی استفاده کنم؟

در حالی که Yealink راه حل های ویدئو کنفرانس را نیز از خود ارائه می دهد، تلفن های DECT تحت شبکه این برند در درجه اول بر ارتباطات صوتی تمرکز دارند. گرچه برخی از مدل‌ها ممکن است از عملکرد اصلی ویدیو پشتیبانی کنند، اما برای کنفرانس ویدیویی پیشرفته، ممکن است به یک دستگاه جداگانه‌ای نیاز داشته باشید.

 

  •  آیا راه اندازی و استفاده از تلفن های بی سیم تحت شبکهYealink   آسان است؟

بله دستگاه تلفن های بی سیم تحت شبکهYealink برای نصب آسان و عملکرد کاربر پسند طراحی شده اند. اکثر مدل‌ها در این رده از محصولات یالینک دارای یک فرآیند راه‌اندازی ساده و رابط‌های بصری آسان برای اطمینان از تجربه کاربری روان کاربران می‌باشند.