سبد خرید

15
تلفن بی سیم تحت شبکه پاناسونیک - VoIP

پاناسونیک یک برند شناخته شده در صنعت مخابرات است که طیف وسیعی از محصولات از جمله تلفن های بی سیم تحت شبکه را به کاربران خود ارائه می دهد. این گوشی ها به گونه ای طراحی شده اند که تحرک، انعطاف پذیری و ویژگی های پیشرفته ای را برای بهبود ارتباطات در محیط های مختلف در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. در این مقاله به بررسی ویژگی ها، کاربردها و مزایای تلفن بی سیم تحت شبکه پاناسونیک می پردازیم و شما را با آنها بیشتر آشنا می‌کنیم.

تلفن بی سیم ویپ پاناسونیک با کیفیتی فوق العاده در دسترس شماست

ویژگی های تلفن بی سیم تحت شبکه پاناسونیک

تلفن‌های بی سیم تحت شبکه پاناسونیک دارای ویژگی‌های متنوعی برای افزایش تجربه و بهره‌وری کاربر هستند. این ویژگی ها عبارتند از:

ویژگی های تلفن های بی سیم VoIP پاناسونیک

  •  توسعه پذیری

این تلفن ها با هر کدام از پایه های خود از چندین گوشی به صورت همزمان پشتیبانی می کنند و به کاربران این امکان را می دهند که در صورت نیاز دستگاه های تلفن اضافی را به سیستم ارتباطی خود متصل کنند.

  •  پشتیبانی از تکنولوژی VoIP

تلفن های بی سیم تحت شبکه پاناسونیک با پشتیبانی از تکنولوژی VoIP (Voice over Internet Protocol) ، امکان ارتباط صوتی با کیفیت بالا را از طریق شبکه های IP برای کاربران در حین تماس فراهم می کنند.

  •  صفحه نمایش رنگی

بسیاری از مدل ها در خط تولید تلفن های تحت شبکه بی سیم پاناسونیک دارای صفحه نمایش LCD رنگی برای ناوبری و دسترسی آسان به اطلاعات و قابلیت های متنوع تلفن هستند.

  • کاهش نویز

فناوری پیشرفته کاهش نویز در تلفن های بی سیم VoIP از برند Panasonic کیفیت صدای واضح را حتی در محیط های پر سر و صدا برای کاربران خود تضمین می کند.

  •  تماس کنفرانسی

تلفن های پاناسونیک DECT تحت شبکه از تماس های کنفرانسی چند طرفه برای همکاری کارآمد در میان کارکنان یک مجموعه پشتیبانی می کنند.

  • بلندگوی صوتی - Speaker

بلندگوهای صوتی داخلی در گوشی های بی سیم تحت شبکه پاناسونیک امکان برقراری ارتباط بدون دست را فراهم می کنند. بدینگونه کاربر می‌تواند همزمان با دیگر فعالیت های خود، به مکالمه های روزمره نیز بپردازد.

  •  مکان یاب گوشی

این ویژگی به کاربران کمک می کند تا بتوانند گوشی های خود را در صورت گم کردن به سرعت پیدا کنند.

تلفن بی سیم ویپ panasonic با قابلیت هایی باورنکردنی

موارد استفاده از تلفن بی سیم تحت شبکه پاناسونیک

تلفن های DECT تحت شبکه از برند پاناسونیک را می توان در تنظیمات مختلفی استفاده کرد، از جمله:

  •  دفاتر خانگی

قابلیت گسترش و پشتیبانی از VoIP در این محصولات، این تلفن ها را برای دفاتر خانگی که نیاز به چندین گوشی و ارتباطات مقرون به صرفه دارند، ایده آل می کند.

  • مشاغل کوچک تا متوسط

تلفن های پاناسونیک DECT تحت شبکه با ویژگی هایی مانند تماس کنفرانسی و کاهش نویز، نیازهای مشاغل در حال رشد را به صورت کامل برآورده می کنند.

  • مهمان‌ خانه ها و مراکز بهداشتی - درمانی

این صنایع با توجه به نیاز خود به امکان برقراری ارتباط در تمام نقاط مجموعه؛ می‌توانند از تحرک و انعطاف‌پذیری ارائه‌شده توسط تلفن‌های DECT تحت شبکه از برند پاناسونیک بهره ببرند و اطمینان حاصل کنند که کارکنان می‌توانند در حین حرکت در سرتاسر محل کار خود به سیستم ارتباطی کسب و کار متصل بمانند.

تلفن بی سیم تحت شبکه پاناسونیک را با بهترین قیمت از ما بخواهید

سخن پایانی

به صورت کلی میتوان تلفن های تحت شبکه بی سیم پاناسونیک یک راه حل ارتباطی غنی و انعطاف پذیر برای برنامه ها و کسب کارهای مختلف از خود ارائه می دهند. این تلفن‌ها با قابلیت‌های پیشرفته‌ای که دارند، نیازهای مشاغل و کاربران خانگی را به طور یکسان برآورده می‌کنند و همکاری بهتر، بهره‌وری بهبود یافته و صرفه‌جویی در هزینه را برای کاربران به ارمغان می‌آورند.

 

سوالات متداول

  • برد تلفن های VoIP بی سیم پاناسونیک چقدر است؟

تلفن های VoIP بی سیم پاناسونیک معمولا بردی بین 50 تا 300 متر در داخل خانه و تا 300 متر در فضای باز ارائه می دهند. با این حال، محدوده واقعی ممکن است بسته به محیط و موانع موجود متفاوت باشد.

 

  • آیا تلفن های DECT تحت شبکه پاناسونیک از تجهیزات ارتباطی برندهای دیگر پشتیبانی می‌کنند؟

در حالی که تلفن‌های پاناسونیک DECT تحت شبکه از برند پاناسونیک برای کار یکپارچه با سایر دستگاه‌های پاناسونیک طراحی شده‌اند، ممکن است با برخی از مدل‌های برندهای دیگر نیز سازگار باشند. برای گرفتن پاسخ این سوال حتما سازگاری مدل انتخابی خود را قبل از خرید بررسی نمایید.

 

  • آیا تلفن های تحت شبکه بی سیم Panasonic برای اتصال نیاز به خط تلفن جداگانه دارند؟

خیر - تلفن های DECT تحت شبکه پاناسونیک از اتصال اینترنتی موجود شما برای ارتباط صوتی استفاده می کنند و نیاز به خط تلفن جداگانه را از بین می برند.

 

  • آیا تلفن های بی سیم تحت شبکه پاناسونیک به هدست متصل می‌شوند؟

بله - اکثر تلفن های بی سیم تحت شبکه Panasonic دارای جک هدست 2.5 یا 3.5 میلی متری هستند که به شما امکان می دهد یک هدست سازگار را برای برقراری ارتباط بدون دخالت دست به دستگاه خود متصل کنید.

 

  • عمر باتری تلفن های تحت شبکه DECT پاناسونیک چقدر است؟

عمر باتری بسته به مدل گوشی متفاوت است، اما طول عمر باتری تلفن های بی سیم تحت شبکه پاناسونیک معمولا تا 10 ساعت زمان مکالمه و تا 100 ساعت در حالت آماده به کار می‌باشد.

 

  • آیا تلفن های بی سیم تحت شبکه پاناسونیک دارای گارانتی هستند؟

بله – شرکت آی پی سورنا برای تمامی محصولات خود از جمله تلفن های بی سیم تحت شبکه پاناسونیک گارانتی یک ساله در نظر گرفته است.

 

  • آیا می توانم از تلفن های بی سیم تحت شبکه پاناسونیک خود برای برقراری تماس های تصویری استفاده کنم؟

بیشتر تلفن‌های بی سیم VoIP  پاناسونیک از تماس‌های ویدیویی پشتیبانی نمی‌کنند و عمدتا بر ارتباطات صوتی متمرکز هستند. با این حال، برخی از مدل ها ممکن است قابلیت تماس ویدیویی داشته باشند. برای اطمینان از این موضوع مشخصات مدل انتخابی خود را قبل از خرید به صورت دقیق بررسی کنید.

 

  • آیا می توانم از تلفن DECT تحت شبکه پاناسونیک خود در زمانی که اینترنت قطع است استفاده کنم؟

تلفن های بی سیم تحت شبکه پاناسونیک برای برقراری ارتباط به اتصال اینترنتی متکی هستند. در نتیجه اگر اینترنت قطع باشد، شما نمی‌توانید تماسی بگیرید یا تماسی دریافت کنید. با این حال، برخی از مدل ها ممکن است گزینه اتصال به خطوط تلفن سنتی را به عنوان جایگزین در اینگونه موقعیت ها ارائه دهند.

 

  • آیا راه اندازی و استفاده از تلفن های بی سیم تحت شبکه از برند پاناسونیک آسان است؟

بله - پاناسونیک تلفن های بی سیم تحت شبکه خود را با در نظر گرفتن کاربر پسند بودن آنها طراحی می کند. فرآیند راه اندازی معمولا ساده است و رابط بصری دستگاه کار کردن با آن را آسان می کند تا به منوها و ویژگی های مختلف به راحتی دسترسی پیدا کنید.

 

  • آیا تلفن های بی سیم تحت شبکه پاناسونیک از قابلیت هایی مثل انتقال تماس و انتظار تماس پشتیبانی می کنند؟

بله - بیشتر تلفن‌های بی سیم تحت شبکه Panasonic ویژگی‌هایی مانند انتقال تماس، انتظار تماس و انتقال تماس را برای کمک به مدیریت موثر تماس‌های دریافتی به کاربران خود ارائه می‌کنند.

 

  • آیا می توانم مخاطبینم را در تلفن VoIP بی سیم پاناسونیک خود ذخیره کنم؟

بله - تلفن های VoIP بی سیم از برند پاناسونیک دارای قابلیت دفترچه تلفن هستند که به شما امکان می دهد مخاطبین را برای دسترسی آسان تر در حافظه دستگاه ذخیره کنید. ظرفیت ذخیره سازی بسته به مدل متفاوت است.

 

  • آیا تلفن های بی سیم تحت شبکه Panasonic قابلیت شناسه تماس گیرنده یا کالر آیدی را از خود ارائه می دهند؟

بله - اکثر تلفن های تحت شبکه بی سیم پاناسونیک از قابلیت کالر آیدی یا شناسه تماس گیرنده پشتیبانی می کنند و نام و/یا شماره تماس گیرنده را بر روی صفحه نمایش گوشی در هنگام تماس به کاربر نمایش می دهند.

 

  • آیا تلفن های VoIP بی سیم پاناسونیک با سمعک سازگار هستند؟

بسیاری از تلفن‌های تحت شبکه DECT پاناسونیک دارای قابلیت سازگاری با سمعک (HAC) هستند. این قابلیت انتقال صدای شفاف را برای کاربران دارای مشکل شنوایی ممکن می‌کند. برای اطمینان از پشتیبانی دستگاه از قابلیت HAC حتما مشخصات مدل انتخابی خود را قبل از خرید بررسی کنید.

 

  • تلفن های تحت شبکه بی سیم Panasonic چه ویژگی های امنیتی را برای حفظ اطلاعات کاربران خود ارائه می دهند؟

تلفن‌های DECT تحت شبکه پاناسونیک دارای ویژگی‌های امنیتی مختلفی مانند رمزگذاری، پروتکل‌های ارتباطی امن (مانند SRTP و TLS) و پشتیبانی از شبکه‌های خصوصی مجازی (VPN) هستند تا از ارتباطات صوتی شما در برابر دسترسی های غیرمجاز محافظت کنند.